Satıcının Dostu

Müşteri Hizmetleri


ALIŞVERİŞ YARDIM

www.beze.com.tr  alışveriş yapabilmek için mağazalarımızı ziyaret edebilir, internet sitemizden alışveriş yapabilir veya (0216) 451 11 11 numaralı telefonla sipariş hattımızı arayarak sitemizde satışa sunulan ürünlerin siparişini verebilirsiniz.

İnternet sitemizden alışveriş yapabilmek için öncelikle sitemize üye olmanız gerekmektedir. Bunun için 'üyelik' menüsünde bulunan yeni üyelik butonunu tıkladıktan sonra, (açılan pencerede sizden istenen bilgileri girmeniz yeterlidir.) sitemize giriş yapabilir, satınalmak istediğiniz ürünleri sepetinize ekledikten sonra, ekranınızın üst kısmında yer alan 'Alışverişi Tamamla' butonunu tıklayarak ödeme sayfasına geçebilirsiniz.

Ödeme sayfasında, üyelik esnasında doldurduğunuz kişisel bilgilerinizin yer aldığı ekranı göreceksiniz. Bu ekranda bilgilerinizi bir kez daha gözden geçirdikten sonra ödeme seçeneğinizi belirleyebilir ve siparişinizi tamamlayabilirisniz.

Bu ekranda sepetinize eklediğiniz ürünlerin toplam  tutarını ve kargo ücretini görebilirsiniz.

TESLİMAT NASIL GERÇEKLEŞİR?

kargo Ödemesi alıcıya ait olan, Sipariş edilen ürün faturası ile birlikte, ortalama 3 iş günü içinde kargo firmasına teslim edilecektir (Haftasonu gerçekleşen siparişler pazartesi gününden itibaren işleme alınmaktadır). Kargo ile gerçekleştirilen ürün teslimatı sürecinde kullanıcı sistemde belirtilen adreste bulunamaz ise kullanıcıya kargo elemanı tarafından ziyaret notu bırakılır. Adresine ihbar notu bırakılan kullanıcının 5 gün içerisinde irtibata geçmemesi durumunda kargo göndericiye iade edilir. Ancak bu takdirde dahi kullanıcı kredi kartı hesabından kargo ücreti kesildikten sonra kullanıcıya para iadesi yapılır.

Ayrıca kargo firmaları sipariş edilen ürünü bulunduğunuz kata çıkarmayıp bina kapısına kadar teslim etmektedir.

Ürün teslim alındıktan sonra, Kargo firmasının teslimatı sorunsuz yaptığı kabul edilir. Bu nedenle; teslimat sırasında hasarlı olduğunu gördüğünüz ürünleri kabul etmeyerek tutanak tutturmanız gerekmÜrün teslim alındıktan sonra, Kargo firmasının teslimatı sorunsuz yaptığı kabul edilir. Bu nedenle; teslimat sırasında hasarlı olduğunu gördüğünüz ürünleri kabul etmeyerek tutanak tutturmanız gerekmektedir. Daha sonra, bu durum siparis@beze.com.tr adresimize yazılı olarak veya 0216 451 11 11 aranarak, durum Ak Grup müh ltd şti ne  bildirilmelidir. Ak Grup, ürünü yeniden temin edip, en kısa zamanda teslim edecektir.

İADE NASIL GERÇEKLEŞİR?

Cayma hakkının kullanılması için bu süre içinde  www.beze.com.tr  ne yukarıda belirtilen email veya telefon ile bildirimde bulunulması ve ürünün ilgili madde hükümleri çercevesinde kullanılmamış olması şarttır. Bu hakkın kullanılması halinde, 3. kişiye veya Kulllanıcı' 'ya teslim edilen ürünün Ak Grup ltd şti ne gönderildigine ilişkin kargo teslim tutanağı örnegi ile fatura aslının iadesi zorunludur.

Bu belgelerin ulaşmasını takip eden 7 gün içinde ürün bedeli Kullanıcı' ya iade edilir. Fatura aslı gönderilmez ise KDV ve varsa sair yasal yükümlülükler iade edilemez. Cayma hakkı nedeni ile iade edilen ürünün kargo bedeli Kullanıcı tarafından karşılanır.

Niteliği itibarı ile iade edilemeyecek ürünler, tek kullanımlık ürünler, kopyalanabilir yazılım ve programlar, hızlı bozulan veya son kullanım tarihi geçen ürünler için cayma hakkı kullanılamaz. Her türlü üründe cayma hakkının kullanılması, ürünün ambalajının açılmamış, bozulmamış ve ürünün kullanılmamış olması şartına bağlıdır. Ayrıca satın alınan ürüne herhangi bir zarar gelmemesi ve ürünün tekrar satılabilecek durumda olması gerekir. Kullanıcı, ürünü, kendisine teslim edildiği andaki durumu ile geri vermekle ve kullanım söz konusu ise kullanma dolayısıyla malın ticari değerindeki kaybı tazminle yükümlüdür.

Ayrıca, kullanıcının özel istek ve talepleri uyarınca üretilen veya üzerinde değişiklik ya da ilaveler yapılarak kişiye özel hale getirilen mallarda tüketici cayma hakkını kullanamaz.

· GİZLİLİK KOŞULLARI

·         www.beze.com.tr  olarak, kayıtlı kullanıcılarımıza daha güvenli bir internet ortamı sağlamayı ilke edindik. Bu sebepten dolayı, üyelerimizin kendilerini daha rahat hissetmeleri için onlara çeşitli gizlilik hakları tanıdık. Üyelerimizin, sahip olduğu bu haklar, aşağıda sıralanmıştır:

1. Elektronik posta adresiniz hiçbir gerekçe ile başka kuruluşlara dağıtılmayacaktır.

2. Bize verdiğiniz üyelik bilgileri ve kişisel bilgiler, sizin onayınız dışında diğer üyelere açılmayacaktır. Ancak bu bilgiler, şirketimizin kendi bünyesinde müşteri profili belirlemek amacıyla kullanılacaktır.

3. Sisteme girdiğiniz tüm bilgilere sadece siz ulaşabilir ve bunları sadece siz değiştirebilirsiniz. Bir başka üyenin sizinle ilgili bilgilere ulaşması ve bunları değiştirmesi mümkün değildir.

4. Kayıt esnasında sizden istenen kişisel bilgilerden, zorunlu olanlar hariç, istediklerinizi kendi insiyatifiniz dahilinde bize bildirebilirsiniz. Bize vermeyi tercih etmeyeceğiniz bilgiler varsa, bu alanları doldurmak veya işaretlemek zorunda değilsiniz.

5. Sitemizden yaptığınız alışverşlerde vermiş olduğunuz kredi kartı bilgileri kesinlikle tarafımızdan kayıt altına alınmamaktadır.

Bu ilkeler ile kişisel haklarınız bizim tarafımızdan teminat altına alınmıştır.

 

·SIKÇA SORULAN SORULAR

·       Siteye üyelik ücretli mi? 
- Hayır, sitemize üyelik tamamen ücretsizdir.

Üyelik gerekli mi? 
- Nakitalsat.com’dan  alışveriş yapabilmek için üye olmanız ve üyelik esnasında sizden istenecek bilgileri üyelik formuna girmeniz gerekmektedir. Üyelik sayesinde müşterilerimiz alışveriş yapabilmekte, istekleri doğrultusunda kampanya ve fiyat avantajlarından haberdar olabilmektedir.

Alışveriş esnasında bazı kişisel bilgilerimizi veriyoruz, bu güvenli midir? 
- Nakitalsat Sanal mağazasında sizden istenecek tüm bilgiler kesinlikle gizli tutulacak ve 3. kişi veya kurumlarla paylaşılmayacaktır. Sitemizden yaptığınız alışverişlerde vermiş olduğunuz kredi kartı bilgileri kesinlikle tarafımızdan kayıt altına alınmamaktadır.

Fiyatlarınıza KDV dahil mi? 
- Tüm fiyatlara KDV dahildir.

Siparişim ne zaman teslim edilir? 
- Siparişinizin teslim süreci kredi kartı ile yapılan alışverişlerde ödeme yapıldığı an, EFT ile yapılan alışverişlerde ise ödemenin Nakitalsat hesabına geçtiği anda başlar ve seçtiğiniz kargo firması tarafından en geç 3 iş günü içerisinde size teslim edilir. Belirtilen süre içerisinde siparişiniz size ulaşmaz ise müşteri temsilcilerimiz ile bağlantı kurunuz.

Satın aldığım ürünü teslim alırken kargo ücreti ödeyecek miyim? 
- Evet, kargo ücreti alıcıya aittir.

Siparişimi teslim alırken nelere dikkat etmeliyim? 
- Kargo firması tarafından size teslim edilen paketi teslim almadan önce mutlaka kontrol edin. Hasara uğradığını düşündüğünüz paketi teslim almayın ve bu konuda kargo firması görevlisine tutanak tutturun.

Üyelik şifremi unuttum, ne yapmalıyım? 
- Şifrenizi unutmanız durumunda kullanıcı adı kısmına mail adresinizi yazdıktan sonra 'şifremi unuttum' linkine tıklamanız yeterlidir. Sistem belirttiğiniz mail adresine üyelik bilgilerinizi gönderecektir.

Ürünlerinizin garantisi var mı? 
- Mağazamızdan satın alacağınız ürünler üretici veya ithalatçı firmanın garantisi altındadır. Ürünlerin garanti şartlarını öğrenmek için ürüne ait kullanma kılavuzunu okuyunuz.

Hangi saatlerde size ulaşabilirim? 
- Müşteri temsilcilerimize hafta içi mesai saatleri dahilinde (08:00 – 18:00 Cumartesi günleri 08:00 – 13:00) 0216 451 11 11 numaralı telefon ve 0216 452 00 39 numaralı faks ile ulaşabilir veya siparis@beze.com.tr  adresine elektronik posta gönderebilirsiniz.

IdeaSoft® | Akıllı E-Ticaret paketleri ile hazırlanmıştır.